Doctors plastic surgery penis enlargement

In Darmstadt, in the center of Germany, in the immediate vicinity of the Rhine-Main Airport and the main train station:

Jörg Hagen, MD

UGRS Management

eMail: Arzt.Hagen@ugrs.de

Coming soon

Coming soon

Coming soon

Dr. Jörn Siana

Developed the modern penis enlargement operation in 1993.

Dr. med. Roman Peters

Dr. med. Roman Peters

Penile function

eMail: Arzt.Peters@ugrs.de

At the Palma de Mallorca treatment location:

Jörg Hagen, MD

UGRS Management

eMail: Arzt.Hagen@ugrs.de

Dr. G. Pandozi

Specialist in Aesthetic Medicine (IT)

At the Budapest treatment center:

Greg Pataki M.D.

Medical Director of Premium Plastic Surgery, UGRS partner clinic, Budapest

Dr. T. Varga

Senior physician at Premium Plastic Surgery, UGRS partner clinic, Budapest

Dr. J. Jancso

Senior physician at Premium Plastic Surgery, UGRS partner clinic, Budapest

Urological experts in Germany:

(If we cannot realize your desired date and you do not want to wait, we recommend the following non-UGRS colleagues)

Dr. med. Wilhelm Jungmann

Flow rate

Prof. Dr. med. Sven Lahme

Anomalies

Prof. Dr. med. Frank Sommer

Function

In regelmäßigen Abständen lassen wir zur internen Qualitätssicherung unserer Patienten (anonym !) nach deren Zufriedenheit mit der Penisvergrößerungsoperation befragen. Früher durch externe Dienstleister, mittlerweile führen wir diese Befragungen selbst durch, so können viel besser etwaige Probleme angegangen werden.

Die letzte Befragung (Auswertung 11/ 2024) die wir anhand von selbst entworfenen Fragebögen – die für uns viel sinnvoller im Erkenntnisgewinn sind als Fragebögen, die Fremd-Firmen formulieren, die nur oberflächlich von Penisvergrößerung Bescheid wissen -, durchgeführt ca drei Monaten nach der erfolgten Operation, hat folgendes in Bezug auf die 4 Hauptfaktoren ergeben:

Zufriedenheit mit der Betreuung vor Ort vor der Operation: 4,9

Sachkompetenz der Ärzte und des Personals: 5

Zufriedenheit mit dem Ergebnis: 4,8

Zufriedenheit mit der Betreuung nach der Operation: 5

(Wahlmöglichkeit Qualitätsstufen 1-5; 50 Patienten haben randomisiert teilgenommen und ihre Fragebögen anonym eingesendet)

 

Ergebnis: 4,93 von 5,0

UGRS

Beratung & Terminvereinbarung:
Montag – Freitag
09.30 – 19.00 Uhr

Fairness First UGRS Medical Services Ltd
DISQTrust Siegel Von Kunden Empfohlen UGRS International Services GmbH
Siegel Patienten nach ihrer Penisvergrößerung-Operation befragt

We regularly ask our patients (anonymously!) about their satisfaction with penis enlargement surgery for internal quality assurance purposes. Previously carried out by external service providers, we now carry out these surveys ourselves so that any problems can be addressed much more effectively.

The last survey (evaluation 11/ 2024), which we conducted using self-designed questionnaires – which are much more useful for us in terms of gaining knowledge than questionnaires formulated by external companies that only have a superficial knowledge of penis enlargement -, carried out about three months after the operation, revealed the following with regard to the 4 main factors:

Satisfaction with on-site support before the operation: 4.9

Professional competence of doctors and staff: 5

Satisfaction with the result: 4.8

Satisfaction with care after the operation: 5

(choice of quality levels 1-5; 50 patients participated randomly and sent in their questionnaires anonymously)

Result: 4.93 out of 5.0

UGRS

Advice & appointments:
Monday – Friday
09.30 – 19.00 hrs

Fairness First UGRS Medical Services Ltd
DISQTrust Siegel Von Kunden Empfohlen UGRS International Services GmbH
Siegel Patienten nach ihrer Penisvergrößerung-Operation befragt