Doctors

Health

J. Hagen, Abteilung Qualitätssicherung

Jörg Hagen, MD
UGRS medical quality management

eMail: Arzt.Hagen@ugrs.de

Shape and size

Dr. med. Christoph Jethon

Dr. Christoph Jethon
Specialized in enlargement
Europe’s leading expert in surgical penis enlargement (court confirmed)

Member of various professional associations on the subject of

eMail: Arzt.Jethon@ugrs.de

Dr. Jörn Ege Siana

Jörn Siana, MD
† In memory of

Developed the modern penis enlargement operation in 1993. Former chief physician and trainer of Dr. Christoph Jethon.

Function

Dr. med. Roman Peters

Roman Peters, MD
Penile function

eMail: Arzt.Peters@ugrs.de

Urology*

Dr. med. Wilhelm Jungmann

Dr. med. Wilhelm Jungmann
Flow

Prof. Dr. med. Sven Lahme

Prof. Dr. med. Lahme
Anomalies

Prof. Dr. med. Frank Sommer

Prof. Dr. med. Sommer
Function

(*currently we refer our numerous urological inquiries to the pictured and valued non-UGRS colleagues, because we cannot offer free appointments in urology in Germany in the longer term)

UGRS

Beratung & Terminvereinbarung:
Montag – Freitag
09.30 – 19.00 Uhr

In regelmäßigen Abständen lassen wir zur internen Qualitätssicherung unserer Patienten (anonym !) nach deren Zufriedenheit mit der Penisvergrößerungsoperation befragen. Früher durch externe Dienstleister, mittlerweile führen wir diese Befragungen selbst durch, so können viel besser etwaige Probleme angegangen werden.

Die letzte Befragung (Auswertung 11/ 2024) die wir anhand von selbst entworfenen Fragebögen – die für uns viel sinnvoller im Erkenntnisgewinn sind als Fragebögen, die Fremd-Firmen formulieren, die nur oberflächlich von Penisvergrößerung Bescheid wissen -, durchgeführt ca drei Monaten nach der erfolgten Operation, hat folgendes in Bezug auf die 4 Hauptfaktoren ergeben:

Zufriedenheit mit der Betreuung vor Ort vor der Operation: 4,9

Sachkompetenz der Ärzte und des Personals: 5

Zufriedenheit mit dem Ergebnis: 4,8

Zufriedenheit mit der Betreuung nach der Operation: 5

(Wahlmöglichkeit Qualitätsstufen 1-5; 50 Patienten haben randomisiert teilgenommen und ihre Fragebögen anonym eingesendet)

 

Ergebnis: 4,93 von 5,0

UGRS

Advice & appointments:
Monday – Friday
09.30 – 19.00 hrs

UGRS

Advice & appointments:
Monday – Friday
09.30 – 19.00 hrs

Fairness First UGRS Medical Services Ltd
Siegel Patienten nach ihrer Penisvergrößerung-Operation befragt

We regularly ask our patients (anonymously!) about their satisfaction with penis enlargement surgery for internal quality assurance purposes. Previously carried out by external service providers, we now carry out these surveys ourselves so that any problems can be addressed much more effectively.

The last survey (evaluation 11/ 2024), which we conducted using self-designed questionnaires – which are much more useful for us in terms of gaining knowledge than questionnaires formulated by external companies that only have a superficial knowledge of penis enlargement -, carried out about three months after the operation, revealed the following with regard to the 4 main factors:

Satisfaction with on-site support before the operation: 4.9

Professional competence of doctors and staff: 5

Satisfaction with the result: 4.8

Satisfaction with care after the operation: 5

(choice of quality levels 1-5; 50 patients participated randomly and sent in their questionnaires anonymously)

Result: 4.93 out of 5.0